Časté otázky

Tady najdete to, na co se naši klienti nejčastěji ptají.
Pokud nenajdete, zavolejte nám.

Co musím udělat, abych se k vám mohl(a) objednat?

Chcete-li, aby vám ošetření zaplatila pojišťovna, potřebujete žádanku typu FT nebo K . S žádankou K u nás projdete lékařskou kontrolou – v odbornosti Ambulance rehabilitační medicíny a fyzikální medicíny (201) jsou našimi smluvními partnery Všeobecná zdravotní pojišťovna (111), Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (205) a RBP, zdravotní pojišťovna (213).

S žádankou FT můžete rovnou k fyzioterapeutovi – bez omezení pojišťoven.

Jste-li samoplátcem nebo chcete objednat službu, kterou pojišťovna neproplácí, žádanku od lékaře nepotřebujete.

Objednat se

Které služby hradí pojišťovny?

Pojišťovny proplácejí služby, které najdete na stránce Fyzioterapie. Relaxační metody si klienti hradí sami. Podmínky pojišťoven se ale mohou měnit. Informujte se prosím při každé objednávce.

Ceník a úhrady pojišťoven
Objednat se

Co si mám do ordinace přinést?

Žádanku (pokud ji máte), ručník, přezůvky, případně pohodlný oděv na cvičení.

Co dělat, když chci svůj termín změnit nebo zrušit?

Prosíme, abyste svůj nám zrušení vaší návštěvy oznámil(a) nejpozději 48 hodin předem. Včasnou omluvou nám uvolníte kapacity a pomůžete jiným získat termín rychleji. Každý, kdo někdy s bolestmi čekal na ošetření, vaši zodpovědnost ocení.

Plánovaný termín můžete zrušit

Pokud svou časovku nezrušíte včas , ošetření hrazené pojišťovnou vám nebudeme moci nahradit. Samoplátcům je budeme účtovat.

Děkujeme za pochopení.

Informace

774 718 988
Věnujeme se vám v ordinačních hodinách.